En, welke camper krijgen we mee? - Reisverslag uit Terre Haute, Verenigde Staten van Marieken Neijman - WaarBenJij.nu En, welke camper krijgen we mee? - Reisverslag uit Terre Haute, Verenigde Staten van Marieken Neijman - WaarBenJij.nu

En, welke camper krijgen we mee?

Door: Marieken

Blijf op de hoogte en volg Marieken

15 Maart 2019 | Verenigde Staten, Terre Haute

De wekker gaat om 06:00 uur en zoals altijd spring in gelijk uit bed. Liz is er ook opvallend snel uit. Het gaat allemaal vlekkeloos. Om 07:00 uur in de bus en 4 uur later slappen we uit in Milburry. We worden trouwens eerst teruggezet in een andere tijdzone, dat is weer een uurtje gewonnen. Iedereen vindt snel zijn of haar camper en wij hebben een kleintje, 23 foot. Ik vind het prima hoor, er zijn genoeg bedden dus wat moet je met zo’n groot ding. Wist je dat in deze buurt ook de Amish wonen? We zien ze voorbij rijden in hun koetsjes met nerveuze paarden ervoor.
Om 11:30 uur rijden we weg. Eerst langs de lokale supermarkt om de eerste inkopen te doen en daar gaan we! In eerste instantie wilden we over Denver rijden maar we hebben gehoord dat er veel sneeuw is gevallen en dat het een lastige onderneming zou worden. Ook op aanraden van andere reizigers (die dit ieder jaar doen), besluiten we zo zuidelijk mogelijk te rijden. Het is wel iets langer maar voor een beetje mooi en droog weer hebben we het er graag voor over. We rijden dus nu eerst richting Indianopolis. We komen best een eind, zo’n 250 mijlen en slapen in Terre Haute op een KOA camping. We kunnen starten met het aansluiten van alle attributen zoals water en elektriciteit. Met een boekje in ons hand proberen we wijs te worden uit de gebruiksaanwijzing. Vreemd, de watertank vult niet en wanneer we de andere aansluiten krijgen we ook geen water uit de kraan. Nog een keer kijken en nog en keer. Zo zijn we dus een tijdje bezig. Een medecamper, die ondertussen op zijn rug onder de elektrische installatie van andere reizigers van RoadBear ligt, komt om even helpen. Ook hij krijgt de boel niet aan de praat. Dan lopen we maar heen en weer naar de wc en doucheruimtes. Nadat we de bedden hebben opgemaakt kruipen we in bed. Ik voel dat het nog erg koud is en doe toch de verwarming maar aan. Het bed is hard, dat wordt weer wennen. Arme Lizzy, zij ligt boven het bestuurdersgedeelte en heeft maar een kleine ruimte boven zich.

• 18 Maart 2019 - 15:56

Elisa Elvira:

Hoi, jullie zijn goed bezig dames. Stuur eens een foto van de camper.
    Kus Elisa