Volledig in de relax stand - Reisverslag uit Surin Beach, Thailand van Marieken Neijman - WaarBenJij.nu Volledig in de relax stand - Reisverslag uit Surin Beach, Thailand van Marieken Neijman - WaarBenJij.nu

Volledig in de relax stand

Door: Marieken

Blijf op de hoogte en volg Marieken

10 Oktober 2017 | Thailand, Surin Beach

Zowel gisteren als vandaag hebben we ons volledig overgegeven aan het gevoel van "nu even helemaal niks". De dagen gingen als vanzelf voorbij en verplaatsten we ons van beachclub naar beachclub. De HQ Club, aan Kamala Beach, de Catch Beach Club en de Palms at Sea aan Bangtao Beach, wat een rijkdom!
Het echte leven bekijken we vanaf onze ramen van het busje dat ons heen en weer rijdt. We zien kleine winkeltjes waar de Thai zijn waren probeert te verkopen aan de enkele toerist die er nu nog loopt. Het is immers nu geen hoogseizoen. Winkeltjes met vooral jurkjes, plastic opblaasbeesten en massagewinkeltjes, altijd gevuld met veel te veel personeel. Ze blijven er allemaal rustig onder. De toeristen zullen in december wel weer komen. Het valt ons op dat er geen opdringerige verkopers zijn; de mensen zijn vriendelijk en relaxed en er hangt een goede sfeer. Geen gevoel van "moet ik hier wel lopen?", we voelen ons veilig. We nemen ons voor om vanaf morgen meer het toeristische gedeelte zullen gaan opzoeken. Dat zal ook niet zo moeilijk zijn, ons volgende hotel is immers Diamond Cliff en ligt aan Patong Beach. Als we de verhalen moeten geloven zullen we hier meer een party-scene aantreffen. We zullen het zien.